sobota, 29 czerwca 2013

Kto co jak dlaczego

Kto:
Kasia, l. 30, rozpaczliwie próbująca połączyć role matki, żony, kobiety sukcesu i perfekcyjnej pani domu. Z różnym skutkiem. Nieuleczalna zakupoholiczka.

Co:
Katalog ubrań, butów, akcesoriów. W planie także zestawy, czyli co mam dziś na sobie.

Jak:
Coś w rodzaju szafy.pl, tylko że w formie blog łamane na fotobloga (bo tak mi wygodniej).

Dlaczego:
Bo jestem na zwolnieniu po operacji, głównie leżę na kanapie z komórką i mam trochę wolnego czasu.
Bo lubię ładne rzeczy.
Bo ładne rzeczy lubią mnie i same na mnie napadają ze sklepowych wystaw, zmuszając do redukcji zawartości konta i ekspansji zawartości szafy (i tak pękającej w szwach).
Bo galerie handlowe są stanowczo za blisko.
Bo ilościowe zobrazowanie rozmiaru zakupowej patologii to pierwszy krok żeby ją opanować?
Nie no, głównie dlatego że naprawdę lubię ładne rzeczy :p

Zapomniałabym. Nastawiam się raczej na pisanie sama do siebie niż na bycie szafiarką. Ale jak się trafi jakaś fajna stylyzacja z której będę szczególnie zadowolona, to mimo to, pewnie oprócz danych katalogowych wrzucę sweet focię. Jak rasowe zwierzę blogowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz